از کجا گیفت کارت بخریم؟

به اشتراک بگذارید

مراجع خرید گیفت کارت

گیفت کارت‌ها یکی از محبوب‌ترین روش‌ها برای خریدهای آنلاین و استفاده از خدمات مختلف در سراسر جهان هستند. این کارت‌ها به شما این امکان را می‌دهند تا به سادگی و بدون نیاز به کارت‌های اعتباری بین المللی، از پلتفرم‌های محبوبی مانند آمازون، گوگل پلی، اپل استور، پلی استیشن، ایکس باکس و بسیاری دیگر استفاده کنید. به دلیل شرایط تحریمی ایران، گیفت کارت‌ها در ایران جایگاه ویژه‌تری دارند چرا که باعث می‌شود تا بتوانید با استفاده از آن‌ها تحریم‌ها را دور زده و از سرویس‌های مختلف استفاده کنید. همان طوری که مشاهده می‌کنید، اهمیت استفاده از گیفت کارت‌ها در حال افزایش است و در چنین شرایطی خرید از فروشگاه‌های معتبر و ایمن نیز اهمیت ویژه‌ای دارد. در همین راستا در این مطلب قصد داریم تا شما را با بهترین فروشگاه‌های آنلاین برای خرید گیفت کارت در ایران آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید.

بهترین فروشگاه‌های فعال در حوزه فروش گیفت کارت در ایران

فروشگاه های خرید گیفت کارت

اگر علاقه مند هستید تا برای خرید گیفت کارت به سراغ یک فروشگاه معتبر آمده و از طریق آن برای خرید گیفت کارت اقدام کنید، پیشنهاد ما این است که به سراغ فروشگاه‌های زیر بیایید و از خدمات این مجموعه‌ها استفاده کنید:

webgift.net

در صورتی که می‌خواهید به دنیایی از گیفت کارت‌ها دسترسی پیدا کرده و با کمترین قیمت اقدام به خرید این محصولات کنید، می‌توانید از خدمات فروشگاه اینترنتی وب گیفت استفاده کنید. وب گیفت جایی است که دنیا گیفت کارت‌های بازی‌ها، موسیقی و اپلیکیشن‌های مختلف را با چند کلیک ساده به فروش می‌رساند. مجموعه وب گیفت با بیش از 7 سال تجربه در سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرد و مرجعی مطمئن برای خرید انواع گیفت کارت‌های اورجینال از برندهای معتبر جهانی است. در سایت وب گیفت، امکان خرید آسان و تحویل آنی گیفت کارت‌های مورد نظرتان وجود دارد. همچنین سایت وب گیفت همیشه بهترین قیمت‌ها را برای شما فراهم کرده است. همچنین به دلیل داشتن تیم پشتیبانی 24 ساعته، هر سوالی دارید، تیم پشتیبانی مجموعه وب گیفت پاسخگوی سوالات شما است. مدیران وب گیفت تلاش کرده‌اند تا اقدام به ایجاد یک پلتفرم جامع برای خرید انواع گیفت کارت کرده تا شما بتوانید به راحتی و امنیت کامل، هر آنچه که نیاز دارید را تهیه کنید.

easyget.cash

در صورتی که به دنبال یک فروشگاه معتبر برای خرید گیفت کارت هستید، می‌توانید از خدمات مجموعه ایزی گت استفاده کنید. در ایزی گت می‌توانید به دنیایی از گیفت کارت‌ها دسترسی پیدا کنید. اگر به دنبال گیفت کارت‌های اورجینال برای کنسول بازی، موبایل، کامپیوتر و سایر پلتفرم‌ها هستید، ایزی گت با ارائه گسترده‌ترین مجموعه گیفت کارت‌ها، پاسخگوی نیاز شما خواهد بود.

تمام محصولات ایزی گت مستقیماً از شرکت‌های سازنده تهیه شده و از بالاترین سطح اعتبار برخوردارند. همچنین با سیستم فروش خودکار 24 ساعته، می‌توانید در هر زمان از شبانه روز گیفت کارت مورد نظر خود را خریداری کنید. تیم پشتیبانی واتساپ ایزی گت از ساعت 11 تا 24 آماده پاسخگویی به سوالات و رفع مشکلات شما است.

netrasa.net

یکی دیگر از فروشگاه‌هایی که می‌توانید برای خرید گیفت کارت از خدمات آن استفاده کنید، نتراسا است. نتراسا یک فروشگاه آنلاین معتبر است که به شما امکان می‌دهد انواع محصولات دیجیتال مثل گیفت کارت، یوسی پابجی و… را به راحتی و با اطمینان خاطر خریداری کنید. در صورتی که به دنبال یک فروشگاه قابل اعتماد هستید، می‌توانید از خدمات مجموعه نتراسا برای رسیدن به این هدف استفاده کنید.

نتراسا تحویل آنی سفارشات دارد که باعث می‌شود تا بتوانید بدون نیاز به انتظار طولانی، به راحتی برای دریافت محصولات اقدام کنید. همچنین تمام محصولات نتراسا اورجینال هستند تا بتوانید با خیال آسوده برای خرید آن‌ها اقدام کنید. با استفاده از درگاه‌های پرداخت امن، می‌توانید با خیال راحت خرید خود را در نتراسا انجام دهید. از سوی دیگر تیم پشتیبانی نتراسا همیشه آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. نتراسا دارای تمام مجوزهای لازم از سازمان‌های معتبر مانند وزارت صنعت، معدن و تجارت و مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال است که باعث می‌شود تا بتوانید با خیال آسوده از این مجموعه خرید کنید.

از کجا بفهمیم یک فروشگاه معتبر است؟

فروشگاه های معتبر خرید گیفت کارت

در صورتی که علاقه مند هستید تا برای خرید گیفت کارت در ایران اقدام کنید، نیاز است تا به چند نکته مهم توجه کنید تا بتوانید یک فروشگاه معتبر را پیدا کرده و از طریق آن برای خرید گیفت کارت اقدام کنید. این نکات به شرح زیر هستند:

بررسی نظرات و تجربیات کاربران

یکی از بهترین روش‌ها برای سنجش اعتبار یک فروشگاه وب گیفت، مطالعه نظرات کاربران است. می‌توانید این نظرات را در بخش‌های دیدگاه‌های سایت فروشگاه، شبکه‌های اجتماعی بررسی کنید. اگر تعداد زیادی از کاربران تجربه مثبت داشته باشند، احتمالاً فروشگاه معتبر است.

وجود نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد)

در ایران، فروشگاه‌های آنلاین معتبر معمولاً دارای نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد) هستند. این نماد توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت به فروشگاه‌های معتبر اعطا می‌شود. به همین خاطر نیاز است تا بررسی کنید که فروشگاه دارای این نماد است و اعتبار آن به روز باشد.

پشتیبانی و خدمات مشتریان

یک فروشگاه معتبر باید پشتیبانی قابل قبولی ارائه دهد. تست کنید که آیا فروشگاه در ساعات کاری پاسخگو است و چه میزان به درخواست‌ها و مشکلات کاربران توجه می‌کند. وجود یک بخش پشتیبانی قوی و پاسخگو نشان دهنده اهمیت دادن به مشتریان است.

شرایط و قوانین فروشگاه

فروشگاه‌های معتبر معمولاً شرایط و قوانین خرید، بازگشت کالا و استفاده از خدمات را به صورت شفاف در وب سایت خود اعلام می‌کنند. اگر این اطلاعات به وضوح در دسترس باشد و به سوالات احتمالی شما پاسخ داده شود، این می‌تواند نشانه‌ای از اعتبار فروشگاه باشد.

امنیت پرداخت

یک فروشگاه معتبر باید از درگاه‌های پرداخت امن استفاده کند. آدرس وب سایت باید با “https” شروع شود که نشان دهنده رمز گذاری اطلاعات است. همچنین، فروشگاه‌هایی که از درگاه‌های پرداخت بانکی معتبر و تایید شده استفاده می‌کنند، از امنیت بالاتری برخوردارند.

آدرس و اطلاعات تماس معتبر

داشتن آدرس فیزیکی و اطلاعات تماس معتبر (تلفن، ایمیل، و غیره) یکی دیگر از نشانه‌های اعتبار یک فروشگاه است. این اطلاعات باید به راحتی در دسترس باشد و صحت آن را می‌توانید با یک جستجوی ساده بررسی کنید.

سابقه و مدت فعالیت

فروشگاه‌هایی که مدت زمان زیادی در بازار فعالیت داشته‌اند و توانسته‌اند رضایت مشتریان خود را جلب کنند، به احتمال زیاد قابل اعتمادتر هستند. سابقه طولانی و عملکرد مثبت معمولاً به معنای اعتبار بالاتر است.

در این مطلب تلاش کردیم تا شما را با ویژگی‌های یک فروشگاه گیفت کارت معتبر آشنا کرده و همچنین تلاش کردیم تا شما را با برخی از بهترین فروشگاه‌های فعال در داخل کشور آشنا کنیم. در صورتی که علاقه مند هستید تا انواع گیفت کارت را با کمترین قیمت خریداری کنید، می‌توانید از طریق فروشگاه وب گیفت به این هدف برسید.

جهت اطلاع از جدیدترین اخبار عضو شوید

روتین هرلحظه شمارا سورپرایز میکند

بیشتر بخوانید